Detaylarıyla anlatıcam uzun olacak o yüzden sıkılablirsnz ona göre okumanızı tavsiye ederim.
Arkadaslar ben hep kendi basaran annelerin postlarını okudum ve yüreklendim. Belki benm bebegim kadar sallanmaya ısrar eden evin içnde bizi koşturan bi bebek daha yoktur eminm ve içinizden herkes öyle söylüyo bebegim 3 buçuk aylıkken kafaya koydum su an atak dönemindeyz ama yine de basladım 4. Ayımızı doldurmak üzereyiz artk son 10 gündür topu topu gece 5-6 saat uyuması yetmezmiş gibi birde sabah 4-5 den sonra ayakta sallama basladı normalde de sallıyordum kucakta vs uyutuyordum (meme reddini yasadıgmz icn bunlara basvurdum. )Birde sabah uyanınca ayakta sallama basladı eger durursam uyanıyordu yani ben o uykusunu alsn diye 2 saat sallamayı göze almıstm ama tak etti hem bana hem ona yazık ve baslamaya karar verdm. Önce arastrdım bikaç yöntem vardı kafama yatan tracy hog töntemiydi ama aglatmadan nasıl basarırım diye düşünüyorm fakat benm bebegm zaten her uykuya geçişte yarm saat aglardı dalamadıgı için 1 aydır aglayarak uyuyo üstüne birde 10 dakika sonra uyanması cabası. Aglayacaktı baska yolu yoktu ama hep yanında oldm nasıl basladıgımı söyleyeyim ilk olarak gece uykusundan basladm 8.00 de basladım ondan önce uyku rutinimz var bizm emzireblirsem ne ala banyo+alt değiştirme+masal okuma sonra kabus baslıyo yani önceden kabustu benim icn saatlerce kosturmak sallanmak kanguruda bebek arabasında her seferdnde farklı yöntem..vs vs
aldım yatırdım ama öncesnde bi 10 dakika sessizce sohbet ettm karanlıkta o bu arada bnu (oyun sanıyo )sonra kundakldım aglamalar mızırdanmalar basladı.. 15 dakika boyunca hep yasadgmı yasadım direk uyuya kalmak istiyo ama kucaga yatır kaldır yöntemi işenyaramadı ben sadece bir yönteme bağlı kalmadı yatırdım snra pıspıslamaya basladım yaklasık 15 dakika katıla katıla agladı morarana kadr ama dediğim gibi her gün yasadıgmz sey bu. Saknleştirdm ama vaGecmedm tekrar yatırdım tekrar agladı saknleşti 45- dakika snra telefondan pıs pıs sesini açtm dha önce ayagımda sallarken onu Dinletirdim o işeyaradı sustu gözler gitmeye basladı uyudu 15 dk sonra tekrar uyanıs derin uykuya geçememe ağlama krizleri tekrar pışpış sesi ama o dalmadan sesi kapattım yoksa bliyorum devamı gelecek bişeye baglı kalsın istemiyorum.belki zor ama zamanlaoalcagnı düsündüm. Tam uyuma saati 22.00 ı buldu. 1 saat derin uykuya gecmesni bekledim uykuda emzirdim malesef su an baska yolu yok benim için. 2 de kendi uyandı emzirp uyuttum 5 de tekrar uyandı ve basladıı bizim günlük rutin uykuya dalamama krizimiz.. cok uykusu var uyumak istiyo kıvranıyo gözler kapalıı ama uyku oldgu icn dalamıyo ağlıyo bagıra bagıra saknleştiriyprum ama sallamıyorum. Baktım olacagı yok uyandırdım tamamen. Biraz gülüştük oynaştık. Bir bucuk saat sonra tekrar denedim ove cok kısa sürede uyuya kaldı ama hala gündüzmuykularımız kıs amalesef zamanla aşarız umarım 2. Uykusuna 12.00 de giriştik yine olmadıı pış pış sesi kapanınca uyandı dalamadı ağlama krizleri kaldırdım tekrar oynattık tekrar masal okuma alt değiştirme 2. Uykusu 1.20 dk sürdü 3. Uykumuza az önce gectik 16.05 de cok kısa sürdü hemde hic ağlamadan şükürler olsun hic kucaga gelemden hatta kücük oldu için bence cok cabuk alıştı gibi geldi illa direceği zamanlar olacak 1 hafta boyunca tahminimce ama aşacagmızı düşünüyorum cnku gittikçe erkene alıyo uykuya dalma süresini. Lütfen gecikmeyn ilk defa az önce bebegim ağlamadan uykuya gecti bir anne icn dha mutlusu olamaz. Evet gündüz uykularımız kısa ama yne de bu da bi başarı zamanla düzeene girecek Allahn iznyle bebegim kücük demeyn baslayın inanın ayakta sallamaktan daha kolay oldu benm icin ve bebegim için de tabi ki bu arada bebegim uykuya gecerken kapalı olmasını istiyo onu yaptıgm anda gersy dha kolay oluyo.. uyku arkadası henüz yok sadece mayışana kdr emzik veriyorum mayışınca cıkarıyorum bazen uyandıgı oluyo başa dönüyorum..🙃 Belki bazılarınıza yanlıs veya dogru geleblir ama benm için cok mtluluk verici oldu bebegmi ağlatmadan uyuttum 2. Günün sonunda