Ürünlere netten baktım hemen hemene sıfır fiyatında üç beş lira var arada hiç kullanılmamış diyorsun ama sonuçta ikinci el olarak satıyorsun süt pompası 200 TL sıfır biberon 70 TL sıfır göğüs pedi 30 tane 32 TL Krem 30 ml 40 TL birde kargo ücreti pahalı yani kusura bakma gider sıfır alırım sırf merak dan baktım ihtiyacım olduğu için değil