Sezeryanla doğum yaptım ilk adetimi 50 gün kanamam sürdü ondan sonra tekrar kanamam başladı bu adetmis sağlık ocağı ebesi öyle dedi ikinci adette gel 3 aylık iğne yapalım dedi ben 3 nisanda adet olmustum iki gün önce tekrar kanamam oldu az biraz pembemsi sonra kahverengi leke şeklinde sürekli devam etmiyor bu adetmi yoksa hamile olabilirmiyim ? 2. Adetiniz nasıl olmuştu?