Canım benim bebeğim de 3 aylık oldu doğum yaptıkdan sonra hastanede kaldığım süre zarfında bebeğim de aynı sıkıntı vardı karnı doyar doymaz ağzından burnundan süt çıkıyordu bu yüzden bebeğin kanı sulanmamıştı bir gece yoğun bakım da kaldı doktor reflü olduğunu söyledi ama ilk 3 gün yendiğini çıkarığı için bizimkinin kanı sulanmamış. Sizin bebeğinizide büyük ihtimalle reflüsü vardır bi doktora göster bence . Bi de reflü yastıkları var bebeğini uyuyunca onda yatırmaya çalış