Vcan 11 aylık kız bebeğim var hanımlar. Önceden hiç ağlamayan Bebek gitti yerine her şeye ağlayan bebek geldi ama nasıl böyle gözyaşlarla:( nedir acaba bu dönemde olan biten tecrübeli anneler ne der bu duruma