23günlük bebeğim var uykuya zor dalıyor sürekli ağlıyor sadece meme de susuyo gece gündüz ağlıyo uykusuz ölüyorum kimsem yok yanımda ailemden yardım edebilecek gurbetteyim eşim izin aldı o yardımcı oluyor ama haftaya onunda izni bitiyor kendimi çok çaresiz yorgun bitkin hissediyorum ölçekmişim gibi sanki çok şükür bebeğim sağlıklı kendimi teselli etmeye çalışıyorum ama Bebek ağlayıp susmayınca çok çaresiz hissediyorum kendimi günde en fazla 3 saatlik uyku ile nasıl ayakta kalayım 😓