gokcekizinannesi Seyyahyolcu valla bilmiyorum ama benim kızım da aşırı terliyor. özellikle emerken ve uyurken. gece boyu sırtına bez koyup değiştiriyorum uykusu açılması diye.
Ygll Seyyahyolcu benim oğlanda çok terliyor uyurken. Sabaha kadar 3 kere üst değiştirdim diş döneminde. Aslında bir yandan iyi sanırım çünkü diş çıkarma zamanında azcık Bi sıcak oluveriyor vücudu hemen terliyor atıyor sıcaklığı yani ateş olmasındansa terlemesi daha iyi aslında. Vücudundaki Bi sıkıntıyı rahatsızlığı terle atıyormuş gibi geliyo bana.
Ygll Seyyahyolcu her bebekte aynı olur mu bilmiyorum ama oğlum bir kaç gece üst üste terledi normalşnden fazla 2 3 kere değiştiriyorum sabah kadar üstünü. Sonra farkettşm ki dişi patlamış. Bir süre yine normal terledi çok değil. Ama şu aralar yine başladı terlemeye üstü altı komple ıslanıyor nemleniyor. Sanırım diş yolda 🤷♀️🤗