Sevgili anneler bebeğim 9 aylık günde 3 ana öğün mama 3 öğün ara olarak ek gıda veriyorum. Sürekli kafam karışıyor. Ben şimdi bir öğün mama vermek yerine onu ek gıdayı çoğaltarak ana öğün yapabilir miyim ?🤪
Örneğin ; akşam corba yanına köfte veya mücver yaparak ana öğün olarak versem çok mu olur ? Tecrübenize ihtiyacm var🎈🌸