Mltmmrl89
[bilinmeyen] benim oğlumda 9 gün sonra 7 aylık olacak. Bazen destekli bazen desteksiz oturuyor ama sürünme bizdede henüz yok hafif hafif geri ileri yapıyor sadece ama ayakta durmayı çok seviyor hatta bazen koltuğu tutup kalktığı bile oldu. Ama sakon kafaya takma hepsini zamanla yapacak bebeklerimiz sen sadece anı yaşa. Sirasi var her şeyin ben yaşayarak sabretmeyi öğrendim
deletedmom4842
[bilinmeyen] Emekleme olayı 7. Ayda netleşir destekli oturması İçin erken. Yani daha erken çok takılma zamanla olacak 😊
Baharim
Lalo
[bilinmeyen] benim kızım 7bucuk aylık desteksız bı kac sanıye otura bılıyor. Yanı yana dogru dusuyo) emeklemesıde ısteyınce yapıyo ya. Zorlayınca yapmıyo. Az emeklıyo bıde.
ErtugrulAnnesii
[bilinmeyen] emekleyecek diye bi durum yok canım belki direkt ayaklanır bunu kafana takma bazı kızlar cok narin ve nazlı oluyor bırak keyfi nasıl isterse öyle yapsın minik kuzu😍 doktoruna danış yine tabi oturmamasını vs.
Buglem
[bilinmeyen] canım benim kızımda 7 buçuk aylık bazen destekli bazende desteksiz 2 3 dk oturuyor sürünmeye bizdede yok ama yuvarlaniyor hiç yerinde durmuyor
Masalim
[bilinmeyen] canım benım kızım 7 aylıkken desteksız oturum surunuyodu 7 bucuk aylıkken emeklıyodu su an dokuz aylık yaklasık 1 aydırda tutunup kalkıyo koltuga tutunuyo adım atıyo
shdemir
[bilinmeyen] Benim oglumda bugün 7 ay 1 günlük canım. Son 1 aydır emekliyo ve desteksiz oturuyohatta emekliyo kendi kendine oturuyo bidaha emeklemeye devam ediyo. Asiri hareketli zaten dur durak yok. Ama dedigin gibi her bebek bir olmuyo. Mesela benim oglumda da dis yok 4 aylik dis cikaran bebek duyunca hemen endiseleniyorum biz niye gec kaldik diye aslinda gec degil. Her cocugun gelisimi farkli. Anne olunca ister istemez bi herseyi hemen yapsin kaygisi oluyo sanirim bizde😊
Masalim
[bilinmeyen] canım hıc takılma her bebek farklı benım kızım 9 aylık bı dısı bıle yok mesela komsumun oglu 4 aylık cıkardı dısı aralarında 10 gun var cocugun 10 tane dısı vardır ben hıc takılmıyorum o kadar hareketlı kı 9 aylık 7400 kılosu ılk altı ay sadece anne sutu aldı cok kıyaslıyorlar ıste dort aylık bebek daha kılolu ama hiç takmıyorum saglıklı olsunda gec olsun
Buglem
[bilinmeyen] benim kızımda öyleydi Bn dedim herhalde hiç oturamayacak ama kendileri isteyince oturuyor bebeler sen akışına bırak takma kafaya ya benim kızımda hiç hareket etmezdi tembeldi simdi evde yuvarlanarak gitmediği yer kalmadi
Buglem
[bilinmeyen] aynen ya ilk zamanlarını bazen özlüyorum bile çoğunlukla uyurdu bende dinlenebilirdim ama şuan sürekli peşindeyim hep oyun ilgi istiyor büyüdükçe dahada zormus
Buglem
[bilinmeyen] bazen enerjim kalmıyor oynamaya evdir yemekti temizlikti camisr falan derken insan çok yoruluyor akşam baba işten gelince ona bırakıyorum ilgileniyor bende biraz dinlenmiş oluyor
YavuzSelim
[bilinmeyen] canım evet her bebek bir değil onun keyfine bırak 😊 benim bebeğimde 3 gün sonra 7 aylık olacak. 5 aylıkken dişi çıktı, desteksiz oturabiliyor emekliyor. Bazen bi peşimden gelişi var emeklemese dahi iyi diyorum odadan çıkamıyorum 😂 bu aralar tutunup kalkmaya çalışıyor. Ayakta durmaya yürütmeme bayılıyor ki elinden gelse koşacak 😂 bizimki biraz aceleci galiba herşeyi erken oldu. Sıkma canını sakın hepsi kısa zamanda olucaktır 😊 sağlıkla büyüsün 😍
Deletedmom02
[bilinmeyen] biz 6 ay 15 günlüğüz emeklemiyor ama yan döne döne bir halı boyu gidiyor😂 örümcekle geri geri gidiyor
Deletedmom02
[bilinmeyen] desteksiz de 10 an falan durabiliyor ama genelde emzirme yastığını koyuyorum onda sıkıntı olmuyor
Lalo
[bilinmeyen] shimdi daha uzun oturmaya basladı.