2prenss_annesieliff_ Merhaba anneler 8 aylik bebeginize neler yedirip iciriyorsunuz bna da tariflerini yazabilirmisiniz ? Ilk bebegim oldugu icin biraz tecrubesizim 😊
Prensannesi08 2prenss_annesieliff_ ben herşeyi yedirip içiriyorum hiç bir şey de seçmiyor alerjisi yoksa bişeylere sıkmanın bi anlamı yok diye düşünüyorum
TeachersMom 2prenss_annesieliff_ bende ne yersek ondan veriyorum. Herşeyi yiyor 🤗 ayrıca birşey yapmiyorum.
goksumeleksuzanay73 Çorba peynir yumurta ben arada bi mercimek çorbası falanda veriyorum allaha şükür gaz sorunumuz olması her yemeği tattiriyorum
2prenss_annesieliff_ goksumeleksuzanay73 bnde veriyorum da ek gida ya gecen arkadaslarin yaptigi corba tariflerini ogrenicektim
Hazelika Merhaba hanımlar benim kızım da 8 aylık yumurta sarısı problemimiz var şekerli(pekmezli), hafif tuzlu, sade, az pişmiş, çok pişmiş, kayısı kıvamı, tek başına, başka şeylerle karışık hiçbir şekilde yediremiyorum napıcam bilmiyorum😓 kendisine ayrı çorba yapınca yemiyor bizim yediğimiz yemekleri veriyorum yiyor ama onu da yine az yiyor özellikle son günlerde sadece meyveli muhallebiler yada yoğurtlu meyveli şeyler yiyor başka bişey yemiyor bana bi akıl verin ne yapabilirim yemesi için?
Bet Hazelika yumurtayı peynirli ya da sade omlet şeklinde yapıp kendi eline alıp yiyebileceği şekilde önüne koysanız belki öylelikle sevebilir. Bazen kendilerine birakinca daha güzel yiyorlar. Tabi kulakları dahil her yer batabilir; ama sonuçta yumurtayı severek yemeye başlarsa değer:)
2prenss_annesieliff_ Hazelika meyveli muhallebi yi nasil yapiyorsunuz tarifini verebilirmisiniz? sade meyve yemiyor oglum 😊
Hazelika Bet omlet şeklinde de verdim bir iki aldı sonra onu da yemedi ama bide dediğiniz gibi yapıp eline vereyim belki yer inşallah yer😔
2prenss_annesieliff_ Hazelika bnm oglum.da haslanmis yemiyor omlet yapinca yiyor oyle yapiyorum catal a batirip veriyorum onune koyup eline verip yediriyorum
Hazelika 2prenss_annesieliff_ makarnavitma’nın muhallebi karışımı(içinde karışık unlar var) var onu yapıyorum içine elma rendesi ya da muzu eziyorum öyle veriyorum yada hipp’in yulaflı elmalı iyi geceler maması var ona değişik meyveler katıp veriyorum yine
Hazelika melissrn krep denemedim hiç denicem inşallah yer, bazen zorla yediriyorum sonra yarıda bırakıp kendimi suçlu hissediyorum neden böyle yaptım diye kendime kızıyorum😒 yeme konusunda ciddi çok bunaldım çünkü doğduğundan beri yeme sıkıntılıyız malesef
melissrn Hazelika çok zor biliyorum benim oğlum genelde yer ama diş çıkarma dönemi vs iştahsızlık yapıyor insanın canına tak diyor yani 😢 inşallah iştahı açılıırr 😘