Büyüdükçe etrafa olan ilgileri daha çok artıyor belki ondandır, mesela benim kızım 6,5 aylık, önceden benle daha çok iletişimi vardı şimdi çevredeki şeyler daha çok ilgisini çekiyor, atıyorum yanımızda bardak varsa ona yöneliyo kumandayı almaya çalışıyor dikkati hep başka şeylerde, dış çevrede yani☺️ Belki sizinki de öyledir büyüdükçe keşfetmek istiyorlar etrafı.