Anneler merhaba. Benim kizim 4 ay 2 gunluk. En basindan meme + mama gidiyorduk. 3. ayda meme reddi basladi. Mememi bazen aldi bazen almadı. Biberon cok aldi o surede biberonu cok da seviyordu. 4 5 gündür biberon almiyor. Belki aptamil i sevmiyordur diye bebelac gold aldim onda da aynisi yapti diliyle itiyor. Sadece uyku aralarında besleyebiliyorum. 6.700 4. Ay kilosu. Dr 3 saatte 150.icmesi.lazim dedi ben 60 i zor verebiliyorum basina gelen var mi bir akil verin? Baska bir nedeni olabilir mi bilmedim