Merhaba hanımlar. Artık ne yapacağımı bilemiyorum ve size sormak istedim. 1 yaşında kızım var ve neredeyse hiiiçççç birşey yemiyor 😩😩😩 sadece emmek istiyor yerli yersiz. Sadece ben miyim yoksa var mi benim gibi anneler. Ne önerirsiniz bu konuyu aşmak için ???