Elif2302 Mavi_ benim ikizlerim kro 8 aylık düzeltilmiş 6 aylık.Görüntü olarak 6 aylık bebekler.aynı gün doğan arkdaşımınkş oturuyor emekliyor benimkilerden büyük olduğu belli.Benimkiler destekli bile yeni yeni oturuyorlar.Sadece dönebiliyorlar.Arada fark bariz belli yani
nzlkc Mavi_ bebeğiniz 5 günle prematüre olmuş.Karnınızda baya kalmış yani. Belki gelişimi o yüzden iyidir 😊
Hunilianne Mavi_ bir de aslinda daha çok küçük sizin bebeğiniz. Emekleme, dönme, kavrama, ağzına bir şeyler götürme, başını tamamen tutma gibi hareketlerden daha net anlaşılır. Onun icin de biraz daha büyümesi gerekir
_yaseminturann Mavi_ aslında bilimsel oalrak prematüre kesinlikle sonucta 36 da dogmus maşallah ama annesi gelişimi çok güzel darısı bana inşAllah bebeğime bir an önce kavusmak istiyorum🤲🏻 Kesinlikle ihmal etmeyin doktorla detaylı konusun 😌