Ozgedgdu Merhabalar bebeğimde kansızlık varmış az ölçüde 9aylıgız su an emziriyorum ve ek gıda ile devam ediyoruz . Doktorumuz sidefer damla vetmişti zaten devam etmemizi söyledi sizler de var mı kansızlık şikayeti bebeğime ne verebilirim ki pekmez vs kan yapması için başka aklıma gelmiyor önerilerinizi bekliyorum 🤷♀️
Seydaiscan Ozgedgdu merhaba kansızlık geçti mi acaba.benim oğlumda da kan değerleri düşük çıktı yarın doktora gidicez ama benim yapabileceğim bir şey varsa araştırıyorum sizin şuan durumunuz nasıl.