Fatima_omer normaldir diye biliyorum çok huzursuzsanız doktorunuzu bi arayıp sorun ya da sağlık ocağı hemşirenizi. Ama çok küçük ve artık karnı daha uzun süre tok kalabildiği için uzun uzun uyur. Bir arkadaşımın 3 aylık kızı geceleri bile deliksiz yaklaşık 12 saat uyuyormuş.