cokcocuklu denemediğim şey kalmadı , ama mesela reçel sürünce emiyor reçel bitince atıyor 😀 almadıgım model kalmadı denilebilir 🤷♀️ Ama malesef ancak 1,5 emdi sonrada uğraşmadım ,Hı çok zorlandık emzik kolaylık .10 aylığız hala bazen keşke emseydi emzik diyorum . Uğraş canım elinden geleni yap emmesi için ;(minik tavsiyem 😊)