Mstfam GizemElf 56 yeni doğan bebeklere uygun 80 de altıncı ay hep 3 er ay atıyor mesela 1 yaşındayken 92 giyiyordu oğlum 93-98 üzeri 2 ve 3 yaş arası tam oluyor . Yine de ölçerek almanız en iyisi ama hm ürünleri genelde tam kalıp
YDE GizemElf biraz küçük kalıpları. Benim oğlum 2.5 aylıkken 4-6 ay kıyafetlerini giyiyordu. 4.aylık olucak aynı kıyafetler dar gelmeye başladı. Zayıf bir bebek değilse genel olarak bir beden büyük düşünün bence 😊
efuchan GizemElf 53,5 cm 4400 gr bizim çocuk hm 2-4 aylıkları da oluyor 56 ve 62 cm ler bacakta sıkıntı yok da hm lerin yakası çok açık oluyor aklınızda olsu n
Cnskplnozk GizemElf Penye pijama tulumlar tam kalıp alt üst takımlar biraz büyük ama aşırı büyük olmuyo benim kızım 6 aylık bi tane triko bi tane sweet tulumu var onlar 2-4 aylık olmasına rağmen yeni yeni küçük gelmeye başladı ama yinede giydirilmeyecek gibi değil
Kubra01wi Mstfam küçük kalıpları oğlum 3 aylık 4 6 ay zibinlarini giyemiyor artık küçüldü 4 6 ay şortlu tulumu üstüne tam oluyor
Kubra01wi GizemElf canım.kilosuna göre almalısın kaç kilo bebeğin çünkü bu post daha önce yine açılmıştı annelerin çoğu kalıplar büyük demişti benim bebeğime küçük geliyor 3 aylık 7.200 Gr
fgn GizemElf bizde 14 ayligiz canim, cogu kiyafetlerimiz HM den. Kac kilo bebisin soyluyim hanki beden almani
VERA19 GizemElf Kilosuna göre almalısın canım,çoğu arkadaş dar kalıplı demiş bana göre de kalıplar geniş çünkü kızım zayıf,bebekten bebeğe değişir bence.Kızım 5 buçuk aylık hala 2-4 ay giyiyor H&M de.
Deletedmom318 GizemElf Kalıpları geniş h&m ın. Boyu ne kadar kaç aylık ? Benim kızım 18 aylık 86 cm alıyorum