zehrahifa Selam kızlar. Gögüs uçlarım aşırı kötü. Yarık yarık oldu emzirirken çok agrıyor. Tereyağ, soğan, lansınoh krem, kantaron yagı hepsını denedm gecmedi. Ne yapmam lazım
Ssultannn zehrahifa lansinoh hiçbir işe yaramıyor bende boşuna kullandım ama doktorum avent verdi anında çözüm 👍🏻
Akademisyenanne zehrahifa lansinohu cope atin. Para tuzagindan baska bisey degil. Zaten lanolinin bebekler icin zararli oldugu aciklandi. Mumusy gogus ucu temizleyicisi ve kremi guzel. Suan indirimde. Tavsiye ederim.
Zeynept zehrahifa ben lansinohu 38 haftalık hamileyken sürmeye başladım daha sonra her emzirdikten sonra kremi sürüp kalkanı koyuyordum. Hiç sorun yaşamadım sanırım onun faydası oldu
Mavi_ zehrahifa göğüslerini açık bırakıp hava almasını sağla, göğüs pedi kullanıyorsan kullanmamaya özen göster iyileşene kadar. Ilık suyla emzirmeden önce ve sonra sil bi de emzirmeden önce ve sonra sütünü göğüs ucuna sür
Akademisyenanne Ssultannn avent de guzel ama kalkanin hava almasini saglamak lazim. Hava almazsa mantar yapiyor.
Ozden_ozkan26 Canım annem bana ayva çekırdegınden melhem yapmıstı ayva çekırdeklerını suya koyup bekletınce krem gıbı oluyor bana o çok ıyı geldı bı arkadasımada doktor acısını alması için ılık ıhlamur sürmesını söylemiş çok ıyı gekdı dıyordu
Sezinnur Bn gumus göğüs kapağı kullandım hiç yara olmadı çok şükür. Çok faydasını gördüm . Artık emzirmiyorum. İsterseniz size uygun fiyata yollayabilirim
sukranaslier zehrahifa benimde öyle oldu il günlerim birde sağdım daha çok yara oldu eşime eczaneden hametan krem aldırdım bir günde geçti lansiyon falan hikaye
FatmaSeker_65 Benimde çok kötüydü her şeyi kullandım tek iyileştiren furacin krem oldu iki gün sonra geçti emzirmeden önce göğsünü iyice yıka bebek kremi emmesin düzenli sür üzerine streç kapat göğüs pedi kullanma
Leylaninannesi Silverette göğüs kapağı yuzyilin icadı bence muazzam bir şey tek başına o yeterli.ne yara ne tahriş yani ben bir tek onu kullanıyorum