Bebeğim 11 aylık olacak yakında, fakat hiç heceleme yapmıyor yalnızca çığlık atıyor, pedogog sayfalarını okuduğumda endişe etmem gerektiğini yazıyor, var mı benim gibi olan, ya da böyle olup da sonradan konuşmaya başlayan bebeği olan? Sizce destek almalı mıyız?