Fulyasin08 [bilinmeyen] Merhaba özel erciyeste 1 aylıkken yaptırdım, çocuk cerrahına 2 gün ağrısı oldu 1 hafta içinde tamamen iyileşti biz 750 TL ye yaptırdık sabah 9 da sünnete girdi buçukta çıktı sünnetten hastaneden çıkmamız 12 i buldu 😊
Leyla [bilinmeyen] ben nigde de yasiyorum. Ama tavsiye üzerine kayseri de Musa Özdemir e yaptırdık biz sünnetini. Cocuk cerrahi kendi muanehanesinde yapiyor. 450 tlydi. Lokal anesteziyle yapti. Hic sıkıntı yaşamadık cok şükür
Semanur 25 günlükken Dr Musa Özdemir yaptı hiç bir sıkıntı olmadı çok şükür bebegim aglamadi bile kolayca atlattık..450 TL ücreti var
Cancancan [bilinmeyen] ben yaptırmadım ama birlikte çalışmıştık iyiydi yani. Şimdi inşallah ona yaptıracağım.özenli yapardı işini her konuda
Feyza2014 1 aylikken yaptirdik musa ozdemir hocaya cokta memnunuz cevremdeki en az 10 kisi ona gitmistir
Erselinannesi [bilinmeyen] devleti hiç arastirmadim ben doğdunda özel sigorta yaptırmıştim o ücreti karşılayınca gerek duymadım doktorda Mustafa kucuk aydındi