bsrasglm 22 günlük bebeğim öksürüyor 2 gündür çok korkuyorum bir şey var mıdır nasıl başlıyor belirtileri her şeyden de korumaya çalışıyorum
Hunilianne bsrasglm hapşırık, öksürük hatta kusma normal kabul edilebilir seyler. Refleks gibi düşünün. Sıvı kaka ve sadece anne sütü alıyorsa 1 haftaya kadar kaka yapmaması da normaldir. Ateş ve halsizlik yoksa sorun yok.
Melooo Bende ilk 1 2 ay bebeyim ara ara öksürüyordu hapşırıyordu ay hasta mı oluyo derdim hep ama normal miş doktorum öle demişti ateşini kontrol edin yeterli