8 ay 10 günlük oğluşum, ilk 3 ay gaz problemi yaşadık sab simplex çok iyi geldi, ayakları sıcak tutmak bir de. 4.aya kadar uykular mükemmeldi, 4 ayda tüm düzen bozuldu ama erken yatırmaya alıştırdığım için uykusu erken gelmeye devam ettim. Hep iştahlıydı zaten,ek gıdada sorun yaşamıyoruz maşallah, 5 diş çıkardı ateş ishal olmadı ama yoruldu çok tabi bizi de yordu, 4 gün önce menenjit aşısı oldu ve resmen oğlum değişti, sakin sessiz hali gitti, sanırım yeni diş ve 8.ay atak etkisi de var