Bizde birlikte yatıyoruz ,11 aylık benimki de ,sese çok uyanıyor ,babası da horladığı için o oturma odadasında yatıyor bizde kızımla birlikte yatıyoruz ,gece uyanıyor bir kaç defa emziriyorum ,emdikten sonra eğer uyumazsa park beşiğine koyuyorum ,sallıyorum .Sabah birlikte uyanıyoruz bana dokunur,sever ,beni uyandırır ben de kızımla yatmaya çok alıştım ❤️❤️❤️