Dilaranne İki gün önce aşı oldu ondan mı bilmiyorum 8 de 100 CC mama içti o kadar neden acaba 😔 saat 13.00 normalde çok sık içerdi mamayı memeyi 🙍
BusraKaraca81 Dilaranne bence bana kalırsa normal degil :/ benim kızımda 4 aylık 2 saatte bir cok acıkıyor hiç o kadar uzun süre aç kaldığını görmedim aç olunca çok aglıyor bide benim kızım
Dilaranne BusraKaraca81 zaten minik doğdu 2.800 su an 6 kilo çok iştahlı değil 90 CC içiyor 3-4 saatte oda zorla sağa sola bakıyor diliyle ittiriyo mecburi içiyor yani 😥😥
BusraKaraca81 Dilaranne ya benim kızım 1770 dogdu 1500 düştü 90 cc içiyor benimki 2 satte bir 3 saate bir 90 iyi bence
semcan 3 ay 11 günlüğüz yaklaşık 10 gündür bizde de iştahsızlık başladı. Acaba dedik 4. Aya girdi atak mı başlıyor …bugünde gündüz uyumak istememe direncimiz başladı ve kesin atak geldi diyoruz i. İnş hepsi ataktandır ve biran önce iyileşir
Dilaranne semcan sanırım atak çünkü kısa uyuyor iştahsız gündüzleri asla meme almadi kısa da olsa alıp emiyo inşallah çabucak geçer 🙏🙎