Kizlar bebegimin herşeyi normal ilerlerken bir haftadır gündü uykularima zor geçiyor sürekli kucak istiyor mememi ilk açken biraz emiyor daha sonra çırpınıp bırakıyor etrafını seyretmeye başlıyor aç oluyor ama emmek istemiyor sütüm azalicak diye korkuyorum sizde de oldu mu bu şekilde neden acaba