Kızlar 13 aylk bir oğlum var ve beşiğini hiç sevmedi hala ortamızda yatıyor.Ama artık odasını ayırmak istiyorum havalarda hazır ısınmışken boşta bir odam var onu bebek odasına cevirmek istiyorum.Sizce bu montessori odalar kullanışlımı.Yani bu takımlardan alsam kaç yaşına kadar kullanabilir ? Birde uygun kaliteli bir site öneriniz varmı model falan bakabileceğim?Birde eşim ranza alalım diyor ileride kardeşi olunca beraber kullanırlar dyor ama ben pek ranza taraftarı değilim beğenmiyorum.Sizlerin fikri neler bu konuda.Biraz akıl verebilirmisiniz bana 😊