balannesi_ Ben genel olarak başladım kısa kollu badi giydirmeye.Hatta çok sıcak olursa öyle bile yatırıyorum,normal bir örtü örtüyorum çok kalın olmayan,çünkü aşırı terliyor uzun kollu giydirince bu aralar.Normalde 22 derecede sabitlemiştim evi,kışın atlet ve üzerine tek kat alt üst giydiriyordum,şimdi kısa kollu badi ve sadece alt giydiriyorum,bazen de elbise gündüzleri eğer serin olmazsa,çünkü evimiz aşırı güneş alıyor biz bile bunalıyoruz vallahi çoğu zaman,26derece ev kombiyi de kapattım geçen hafta😊Şu an çok rahat hiç terlemiyor