Merhaba kızlar. Pazartesi oğlumun son aşısı var mecbur gitmem gerekiyor. Eşim 8 4 vardiyasında eve gelmesi 5 buçuğu buluyor, ee malum sağlık ocaklari 5de kapanıyor. Benimde gitmem lazım mecburen. Izin kağıdı nerden nasıl alınıyor kızlar bir bilginiz var mı? Izin kağıdı alınca çocuklu olunca polis görse bile yinede ceza yazıyor mu? 2 çocuğum var çünkü. Bırakacak yerimde yok malum diğerini de yanımda götürmem gerek