Cerencinar35- Benim oğlum dün tam 6 aylık oldu 15 gün önce hediye örümcek geldi eşimin ablasından neyse bindirdik örümceğe falan. Örümceğe binmeden önce kollarından tutup bastırdığım zaman yere çok sağlam ve dümdüz basıyodu. Şimdi ise yere bastırmaya çalıştığımda parmak uçlarında yürümeye çalışıyo ve dengesiz hareketler yapıyo. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında bebekleriniz ne zaman yürümeye başladı örümceğe bindi mi örümceğe binen bebekler geç mi yürüyor? Yardım edin lütfen bu konuda bilgi edinmiş annelere ihtiyacım var ☺️
Avsin Cerencinar35- örümcek dediğiniz yurutec mi? Benim bebeğim yürütece bindi. Biz parmak ucuna basmasın diye yüksekliğini iyice azaltmıştık sıkıntı olmadı.
Gulmrt Cerencinar35- tam da bu yüzden önerilmiyor artık yürüteç olayı. Yani bindirseniz de çok kısa kısa ve bebek çok havada kalmayacak şekilde olmalı. Tekrar alışır düzelir diye düşünüyorum yeğenlerim bindi hep onlardan biliyorum bi süre parmak uçlarında yürüyorlar bazıları büyüdükçe geçiyor ♥️
210796 Bizde de aynen öyle oldu.ama 2-3 hafta geçti şimdi tam basmaya başladı.ara sıra bir yerlere tutunduyorum öylede kalıyor.düz tutuyor yanş ayaklarını o zaman
Mom0363 3 çocuğum da örümceğe bindi ( kısa süreli ve kontrollü bi şekilde) ikisi 10 aylıkken, biri de 9 aylıkken yürüdü.. alakası var mi yok mu bilmiyorum yanlız. onun ayarı vardır muhakkak. Gerekli yükseklik ayarlamasını yaparak bindirin