Kizlar merhaba, ilk defa yaziyorum esimle 6 yil konusmuslugumuz oldu sonrasinda evlendik. 1.5 yildir evliyiz minik bir kizimiz var. Esimin anneci oldugunu kismen biliyordum ancak benim soyle bir sorunum var mesela ben anneme gittim uc gun kaldim esim hemen uc gunde benim anneme gidicez kalicaz ya da annemi goruntulu aradim hemen kendi annesini de goruntulu arar felan yani boyle herseyi karsilikli yapar. Mesela annesine anne babasina baba cok istekli soylemem o da dikkat eder anneme anne demedin bende annene demicem bilmem ne ilk defa boyle birseyle karsilasiyorum esi boyle. Olan var mi nasil basa cikabilirim boyle herseyin karsilikli olmasi cok can sıkıcı. Uzun oldu kusura bakmayin..