Merhabalar oğlum 1 yaşında toplam 3 dişi çıkmış durumda . Üst ve alt dişlerini sürekli birbirine vuruyor. Gıcırdatıyor. Belli ki çok ağrısı var . Bunu sürekli yapıyor . En son dün gıcırta gıcırta alt dişini kırdı. Çocuğunda böyle bir duruma rastlayan var mı ? Malum bu dönemde diş doktoruna da gidemiyoruz .Sizce neden olmuş olabilir . İnternette araştırdım birçok sebeb gösteriliyor. Reflü , stres …Dişleri de çok geç çıkıyor nerdeyse 1 yaşında ve 3 diş tek var