Alil benim her iki gogus ucum yaradan kopma derecesine geldi. İkisi de sallaniyordu. Altlarinda yariklar vardir. Sut sizdiriyordu. En siddetli yara boyutundaydi. Asla makineye vurmadim. O halimle emzirdim. Emzirmeden once parol ictim. Bir de agzima plastik alip onu isiriyordum emzirirken😔Allah kimseye yasatmasin. İki ay surdu o halim. Pek cok krem, merhem, koca kari tavsiyesi uyguladim. Tum bunlari yasamis biri olarak size onerim ayva cekirdegi jeli kullanmaniz. Ped seklinde yuvarlak ince pamuklar var. Ben jele batirip gogus ucuma koydum. Uzerine de gumus kapaklari kapattim. Daha iyi nemlensin diye. Kapak sadece o ise yaradi. Bir sure sonra gogsum iyilesmeye basladi. Bir de her yanma hissinde soguk suya tuttum gogsumu. Su ara mumsy kullaniyorum. Cok sukur o gunler gecti🙏🏻