4.ay atağındayız 3.ay atağından da hiç çıkmadan geçtik resmen 8 bucuk 9 gibi yatırdığım bebeğim gece 2 ve 5 te uyanırdı bazen üç kere arada dalamadığı uyanık kaldığı falan olurdu ama şuan sadece bir kere 2 2 bucukta saat uyuyo gece sonra surekli destek istiyo ya meme yada besikteyse sallama. Çok yoruldum çok. Var mı atak bitince eski düzenine dönebilen? Alışkanlık olduğunu düşünmeye başladım artık bebeğimde zaten gündüz uyumayan bebekti hala öyle. Tek uykusu akşamları 8 bucuk 11 bucuk arasi oldugu icin öncesinde emzirmeydi vs derken eşim iftarını da yalniz yapiyo yan yana bile gelemez olduk birbirimizi terslemeye başladık 😔