Em_ey_can lütfen lütfen bir daha bu hataya düşmeyin yalnız bırakmayın!!! Tanımadığı insanların yanında ne yaptıklarını bilmiyor çaresizlik güvensizlikten daha çok ağlar normal haklı yanında olun elini tutun! Ben o hatayı doğduğu gün topuk kanı alınırken yaptım!!! Boş bulundum aklım başıma gelene kadar kitledi hemşire kapıyı!!! Eğer almazlarsa sizi şikayet edin öyle bir lüksleri yok hele ki tecavüzcülerin sapıkların bu kadar çok olduğu bir dünyada yalnız bırakmayın!!!