Mecbure- 4 aylık bebegim var, dogum dan 2 ay sonra adet oldum her ay sonunda ama bu ay 3 gün geçti olmadım çok korkuyorum acaba hamilelik olur mu başına daha önce böyle bişey gelen var mi emziriyorum bu arada bebegimi
Tgcmrt35 Mecbure- emzirmek korumuyor diye biliyorum, hormonsal da olabilir canım yenisin belki düzenin tam oturmadı yada anne oluyorsun 😂😂
GokturkAlp Mecbure- Doğumdan sonra adet döngüsü düzene giriyor, hamilelikten önce düzensiz olan adetler bile düzene giriyor. istisnalar elbette vardır. Sizin düzeniniz bozulduysa mutlaka test yapın derim.
Ayse53 Mecbure- bende su an o dertten yanıyorum . 9 aylık bebegim var 1 hafta gecti adetim korkuyla beklıyom
Mecbure- Tgcmrt35 Allah olmayanlara versin önce canım bebegim çok küçük daha ve yalnızım, eşim öyle bişey olmadı diyor ama ben korkuyorum dogum dan öncesinde çok düzenliydi adetim şimdi gecikince ☹️☹️☹️
Mecbure- GokturkAlp evet düzenim bozuldu normalde hiç şaşmazdı ama inşallah şimdi gebelik yoktur test yapmaya korkuyorum, yanı adet düzensizliği falan olamaz mi acaba
Mom8 Mecbure- eşin olmadı diyorsa geri çekilme ile korundunuz diye düşünüyorum o da bir korunma yöntemi değil ne yazık ki Allah gönlünüze göre versin
MarlaSinger Mecbure- varsa haberiniz olur yoksa da içiniz rahatlamış olur. 2-3 tane test alıp aynı anda yapın net sonuç verir
Mecbure- Mom8 evet canım geri çekilme ile ☹️ amin canım inşallah Rabbim önce olmayanlara tatdorsın bu duyguyu
sevde-e Ben de öyle olmuştum. Test yapmıştım hatta güvenmeyip ikincisini de yapmıştım😂 sonra oldum. Test yapın siz de içiniz rahat etsin. Rabbim hakkınızda da hayırlı olanı versin inşallah