Kızlar 4. Ay atağından çıktık bitti şüküüüürrrr 😄😄🤲🏻🤲🏻 3 buçuk aylıkken falan başladı hesaplamada yazdığı gibi tam 35 gün sürdü. Atağa girdiği gün geceleri düzenli ve uzun uyuyan kızım asla uyumamaya saat başı 45 dk da bir uyanmaya uyandığında acıkmadıgı halde emmeden uyumamaya başladı. Gündüzleri zaten kısa uyurdu ama ek olarak sebepsiz ağlamalar hep kucak istemeler kendi başına asla durmamalar başladı. Meme reddi değil meme bağımlılığı yaşadık. 45 dk bir yataktan kalkınca serseme döndüm atak boyunca 2-3 günde bir uykusuzluktan migrenim tuttu en zor oydu benim için 🙄 ilk aylarda bile gaz sancısı çekmedik çok. Bu atakta gaz sancısı var gibi hareketleri vardı. Yalancı kabızlık yaşadı. 3-4 gün kaka yapmadığı oldu o daha da zorladı kızımı. Neyse ki dün bitti atak ve 2 gecedir çok şükür yine 3-4 saat kesintisiz uyumalar başladı. 😍 darısı tüm atakta olanlara ve ve atağı bekleyenlere 🤲🏻😘