Kızlar merhaba benim kızım bugün tam 1 aylık oldu ilk 15 gün göğsümü hiç almadı çekip ememedi hep sağarak verdim en son doktora gittiğimizde hemşire silikon göğüs ucu önerdi ve kızım onunla tek seferde aldı 15 gündür silikon uçla emziriyorum eşim eczaneden wee baby nin ucunu almış ama ben pek memnun kalmadım sürekli kaynar suyla strelize ettiğim için yapışmamaya başladı sizin kullanıp memnun kaldığınız markaları söyler misiniz bununla zorlanmaya başladım çünkü🙏