biranne11 Sabah 8 de çeyrek yumurta verdim 6 buçuk aylığız. 10 buçuk gibi fışkırarak kusarak uyandı. Şuan 3 4 defa daha kustu. Başka zaman olsa direk koşarak hastaneye giderim. Şuan gitmem gerekirmi. Hemen gideyim.
fatmasef biranne11 tam 7 aylıkken yaşadık aynı şey i barsak tıkanması olabilirmiş usg çekildi açılmış dendi önemli bişey bilginiz olsun bnm oğlum o kadar kustu ki artık safra geldi
Mom103 biranne11 benim kızım da yumurta verdiğimde aynen o şekilde kustu deneme amaçlı 2 hafta sonra tekrar verdim tekrar aynı şekilde kustu. Bir daha vermedim alerji olduğunu düşünüyorum
biranne11 aysenurkerem Evet üçüde öyle oldu. 10 buçuktan bu yana kustu sürekli. Yumurta alerji mi yaptı acaba ? Daha önce yedirdim birşey yaşamadım
aysenurkerem biranne11 muhakkak götürün, kendi aracınızla gideceksiniz 155 arayıp plaka verin ve bebeğin durumunun acil olduğunu söyleyin
HamzaAyaz2019 biranne11 aynısını bende yaşamıştım yumurta yedirdim diye zannettim Doktoru aradım gelin dedi bağırsak düğümlenmesi olabilir gelin hemen dedi çok şükür öyle olmadı enfeksiyon kapmış dı
biranne11 aysenurkerem Canım gittim bir sıkıntı yok çok şükür su kaybettiği için serum bağlayacaklardı damar yolu bulamadılar 🥺 3 kere deldiler
aysenurkerem biranne11 bebek yoğun hemşiresi çağırtsaydınız keşke 😭 aklınızda bulunsun onlar bebeklerin damarlarını en pratik yoldan buluyor her zaman bebeklerle çalıştıkları için
biranne11 aysenurkerem Bilmezmiyim. Ama onlarda beceremedi. Kızın damar yolları aşırı ince ordaki doktorda dedi benim kızımında öyle baya zor dedi
aysenurkerem biranne11 evet genelde bebeklerde olabiliyor, yavrum ya kıyamam valla 😭 buldular mı sonra n’aptınız