2 gündür huysuz emmiyor , bu sabah baktım dişi çıkmış ancak yine huysuzlanıyor emmiyor.sütüm mü yetmiyor diye strese de girdim ancak sıkınca fışkırıyor.dün de yazmıştım sağınca da 70 çıktı , ancak yine sıkıyorum fışkırıyor , sağıma devam ediyorum gelmiyor.arkadaşın biri bir aparatı değiştirin dedi yine de aynı ölçü çıkıyor .anlamıyorum süt yoksa sıktığımda fışkırmaz , süt olsa da makine çeker.kızımda huysuz emmiyor.o emmedikçe , süt sağdıkca strese girdim.emmezse ek gıda vereyim diyorum bu seferde iyicene sütüm çekilecek kızımda daha çok reddecek diye veremiyorum.normalde öğlende çorba , ögleden sonra tatlı ya da meyve suyu veriyordum.