Hanımlar 2 bucuk aylık bı kızım var bı kac gundur oksuruyo ama boyle sureklı degıl gunde 2 kez falan ve her emdıgınde kusuyo ılk baslar cok emdıgı ıcın dedım ebeye ve doktora sordum onlar da oyle demıstı ama artık bu oksurugu ve kusması benı cok rahatsız etmeye basladı doktorumuz ızınde oldugu ıcın goturemıyorum da boyle bısey geldı mı basınıza bı fıkır verır mısınız