Mrw-95 Ssultannn valla ben içiyorum şeker olsun olmasın sütüm artıyor ve çocuğuma yarıyorsa gerisi önemli değil kilo için takılmıyorum sonuçta sütümü fazlalaştırıyor ve günde 1 tane içiyorum fazla içmiyorum abartmamak gerek sonuçta
AlaaddinAnnesi Ssultannn Bol sıvı bol dinlenme ve uyku bol bol emzirme birde Tatlı türü şeyler ve en çok malt sularından tavsiye ederim .
hilalbaskann Marjinal_Anne2 evet canım marketlerde mesela bimde yuvarlak metal kutuda var markası üçel sanırım oda güzel 👍🏻
morsevenanne Ssultannn bol sıvı ilk başta su bol bol birde süt içiyorum ben hergün oda süt yapıyor bana. Tahin pekmezi helvası.
Drymsrl 5 aylık bebeğim var sütüm hep vardı ama Kendim süt içtiğimde göğsüm daha çabuk doluyor hala daha da öyle Günde iki üç bardak içiyorum🌸
Elifkadir Yulaf kuru uzum ceviz ilik sut karistir sisince ye sabah aksam arttigini goruceksn iki gundur bunun sayesinde rahatim acaip faydasini gordum burdaki bi arkadas yazmisti 😁
Gokce54 Ssultannn ben rezene çayı ve bol marul ve pırasa yemeği yiyordum pirasi ve kuru soğan çok süt yapmıştı bana
midyedolmam35 Ben ilk dogum yaptığım günden itibaren yanimda 2 ay boyunca 2 lt su şişesi taşıdım günde 3 defa dolduruyordum su meyve suyu vb şeyler mukenmel süt yapiyor
Ssultannn Mrw-95 yok canım kilo sorunum yokta gebelik şekerim vardı malum lohusalık hala devam ediyo o yüzden içmekte kararsızım
Mrw-95 Ssultannn o sıkıntı ya o zaman kefirde içebilirsin oda süt yapıyor ya da bestlak damla kullanabilirsin oda çok iyiydi