Kızlar selam.Ya kızıma bu emziği almıştım marketten,şuan açtım ve sapsız olduğunu gördüm emzik askısına geçmesi için sapı yok.Emzik askısı olmadan kullanamam her an yere düşer.6-12 ay için bu emzik.Ne yapabilirim emzik askısına geçirmenin bir yolu yok mudur? Ya da asıl sorum şu 10 aylık falan olunca kendi iradesiyle emziği ağzında tutar mı askı olmadan ilerde kullanabilir mi yani? Çok canım sıkıldı ya emzikte yok başka,markete de gitmeyi hiç istemiyorum şuan o kalabalığa girmek büyük risk🙄 Param da boşa gitti kullanmazsak
