Sumeyyem mamayla beslenen bebeklerin devam sütüyle devamını öneriyor doktorumuz. Bizimde yaşımıza az kaldı. Geçen rutin kontrolde 2 yaşa kadar süt içmemesi yönünde tavsiye verdi. Anne sütü ve mama alıyor oğlum. Devam sütü vermeye devam dedi. Sütü muhallebi keklerinde gibi yaptığımız ürünlerde içine koyabilirsin dedi. Bu benim doktorumun oğluma tavsiyesi. Siz yinede doktorunuza danışırsanız bebeğinize göre daha doğru yönlendirme yapar. Her doktorun süte bakış açısı farklı çünkü. Kimi doktor fermantasyon bile dinlemeden peynir yoğurt bile vermeyin diyeni var😊