Kızlar bebeğim 2+13 de dün kakası yeşildi sonra düzeldi bu gün sabah tekrar yeşil yapmış yaşayan batmı çok çok zor emiyor elinden geleni yapıyorum emzirmek için göğsüme gelince bağırıyor ama yine de emzirmeye çalışıyorum mama takviyesi de yapıyoruz sma kullanıyoruz