Kızlar bebeğim 5 aylık oldu.4 aylık iken memeyi bıraktı, mama deseniz onu da aman aman iştahla içmiyor.şu virüslü dönemde de doktoruna gidip ek gıda için hastaneye götürmek istemiyorum.var mı aranızda erken ek gıdaya başlayan.nasıl ilerlediniz, ne ile başlayıp neler verdiniz.fikirlerinize ihtiyacım var.şimdiden teşekkür ediyorum 🌺💕