Asssooonn Konakla ilgili gördüğüm her posta yazıyorum, çünkü ben cidden çok faydasını gördüm. HappyBaby köpük şampuan ve konak kremini kulandım. Ne taradım ne elimle kazıdım. Iki kullanimda kendiliğinden aktı gitti.
Banyodan sonra kremi bolca sürdüm iki gün sonra yıkadım. Bi sonraki banyodan sonra yine bol bol kremledim ve ertesi gün yumuşak bir lifle kafasını yıkadım. Üçüncüyü de tekrarlarım sanmıştım ama 20 gün geçti hala tertemiz kafası çok şükür. Ki kaşlarında da hafiften çıkmaya başlamıştı. Oraya da çok minik sürdüm kremi, hemen geçti.
Farklı bir şampuan da kullanabilirisiniz bence marifet kremde. Kokusu ve yapısı çok ağır ama çok yaradı işimize.