Merhabalar oğluma 2 aylık aşısını yaptırdım 3 gün oluyor ama böyle aşırı huzursuz sürekli ağlıyor bazen ateşliyor gibi de hemşire zaten söylemişti ateş huzursuzluk olur diye ama önceki aşıda bu kadar olmamıştı sizin bebeklerde böyle oldu mu aşırı huzursuz