Gulmrt Benim kızım çok yapıyordu endişelenip doktora sormuştum bir kere de beş kere yapması da normal önemli olan iki gün içinde kaka yapmış olması demişti. Çişini sık yapıyor mu? Mama veriyor musunuz?