Deletedmom819 13.5 aylik yazmissiniz asagida. Yanlis anlamayin, isinize karismak gibi bir niyetim yok. Sadece basimizdan gecmis bir seyi anlatmak istedim ki aklinizin bir kosesinde bulunsun. Annemin benden onceki ilk bebegini, annem istememesine ragmen babaannem zorla kundakliyormus. 8 aylik ve 10 kusur kilo bir bebek dusunun. Ama tabi ki 8 aylik bir bebek kendi kendine donebiliyor. Annem bir sabah kalktiginda bebegi yuzustu hareketsiz buluyor yataginda. Gece kundakli bir sekilde yuzustu donmeyi basarmis ama geri donmeyi basaramamis. Vefatina neyin sebep oldugunu bilmiyorlar tabi koy yerinde oldugu icin. Fakat annem bu kundak konusuna yorar hep. Yuzustu dondu ve havasiz kaldi cocugum der.